مسئولان در بخش های گوناگون، نوآوری، خلاقیت و ابتکار در روشها را وظیفه خود بدانند -رهبر معظم انقلاب   
۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر -اِلأِثنين ١ ربيع الثاني ١٤٤٠ - Monday December 2018
نقشه وب سایت   تماس با ما  جستجو در وب سایت  ورود به صفحه اصلی
  بازدید ها :  100   بازدید    تاریخ درج مطلب  1/1/1397    
 
 
اشکنه کدو بادمجان

بادمجان قلمی: ۵۰۰ گرم

کدو سبز: ۵۰۰ گرم

پیاز متوسط: یک عدد

سیر: ۵ حبه

گوجه فرنگی: ۵۰۰ گرم

کشک: به میزان لازم

نمک، فلفل و زردچوبه: به میزان لازم

نعناع خشک: ۲ قاشق سوپ خوری

روغن مایع: به میزان لازم

 

روش تهیه: بادمجان وکدو را پوست بگیرید و نگینی خرد کنید. پیاز را ریز خرد و سرخ کنید. سیر را نیز اضافه کنید و کمی تفت دهید سپس بادمجان وکدو را بریزید و خوب سرخ کنید. نمک، فلفل و زردچوبه را اضافه کنید. گوجه فرنگی را رنده و همراه نعناع به مواد اضافه کنید سپس کشک را رقیق کنید و داخل مواد بریزید و بگذارید بپزد و همراه نان میل کنید.

 

نکته آشپزی: به جای کشک رقیق می توانید از آب استفاده کنید.

نکته سلامت: کدو یکی از منابع غنی ویتامین A است. ضمن اینکه از موادمغذی دیگری نیز بهره مند است که مانع بروز امراض قلبی می شوند. فراموش نکنید مصرف روزانه ۱۵۰ گرم کدو، فیبر مورد نیاز هر روز بدن شما را تامین می کند.

 

 

اين مقاله تا چه اندازه براي شما مفيد بوده است؟

 12345 
ضعيفعالي
توضیحات شما . (اختياري)

ميانگين آرا :0.0 از 5 امتياز است.


12345
0 : تعداد کل آرا ارسال شده
-1 116601 -1 -1

آشپزی در خانه
اصول خانه داری
رفتارشناسی
حجاب شناسی
زن و اسلام
همسرداری
  
 
ارسال به دوستان


در صورتی که مایلید دوستان شما نیز از این مطلب استفاده کنند , کافیست نام و آدرس ایمیل خود و دوست خود  را وارد نموده تا این مطلب به دوستتان ارسال شود.
 




 
صفحه اصلی | اخبار و رویداد ها | مجموعه مطالب | اردبیل شناسی | صدرا | مسابقات | تماس با ما
Copyright 2009 Tebyan Branch Of Ardebil Province. All rights reserved.
Web Design : WebHouse